Tema: Re: autokedute
Autorius: Stork
Data: 2010-04-30 08:55:38
Maxi- cosi seniau vienareiksmiskai geriau buvo, bet laikai keiciasi... dabar
chicco kedutes labiau "kvepuojancios", patogesnis valdymas, turi gulimu
poziciju (9-13), reguliuojasi sonu prapletimas. Turejau maxi-cosi ta
krepsi-patiko. Paskui buvo pasirinkimas chicco key 1, poto chicco key 2-3.
Del nusidevejimo tiesa-chicco greiciau audiniai ir tie lipdukai nusitrina,
bet visiskai neblunka. Gerai plaunasi.
Kainodara seniau chicco nedziugino, bet buvo akciju, tai progai pasitaikius
jomis ir pasinaudojom.
Tiesa, kai kurios pozicijos testuose lenkia MAXI-COSI ;-.