Tema: Re: help. Ford Focus gesta.
Autorius: Vaidaskz
Data: 2010-04-30 08:21:50
Pole wrote:
> Panašu, kad tai tipinė Fordo elektronikos nelaimė: su tokiais požymiais
> mačiau tris "Focus" (2002 - 2005 metų bėgyje). Net po tvarkymo servise
> gesimo problema išlysdavo pavažinėjus 3-4 savaites.
>
> Vytautas M.
>
> "Vaidaskz" <some@user.com> parašė naujienų

kaip tycia vakar vel pasireiske. Bandysiu pereit per punktus su pozymiu
Poor Idle at some times:
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html Gal numanote
kurie punktai maziau tiketini, jei apsukos grenta labai tolygiai, o ne
staigiai arba banguojanciai? Kol kas bandysiu patikrinti
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html#Power%20Steering%20Pressure%20Switch
  nes itartinai laidai uzizoliuoti ir MAF.