Tema: Re: a jo, picerija....
Autorius: Korke
Data: 2010-04-27 10:54:22
nevisai tiksliai palyginai, ypac jei teslos mase toje picoje atitiko
reikalavima mases, tiesiog gavosi storesnis bet mazesnio skersmens padas.
Su benzu butu, kad, va praitoj masinoj kai pirkau uz 15Lt benzo man pripyle
iki virsutines bako sieneles atzymos (px, kad bakas siauras ir aukstas), o
var sitoje masinoje kazkodel pripylet tik iki vidutines atzymos bako
sieneles (nors bakas platus ir aukstas)