Tema: Re: Tepalo trukumas
Autorius: Darienas
Data: 2010-04-26 09:20:20
Dar klausimas į tą pačia tema. Pagal dokumentus priklauso pilti i mano
variklį 4,5 litro. Keičiant tepalus pripylė 4,3. Gavosi trečias ramtelis nuo
apačios. Motyvas, tipo aš visada taip pilu ir taip geriausia. Gal tokiu
atveju verta pilt netoli max ribos kokius 4,7 ir tuomet garantuotai viskas
nereiks dalpilt ? Prieš keitimą pasidarys mažoji norma. Ar yra koks blogis
jei tepalų pripilta  arti max ribos ?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5060 (20100426) __________

http://www.eset.com