Tema: Re: opel sintra: nuomones
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-24 18:54:23
bet šiaip rimtai, specialiai apie šitą mašiną info nerinkau, nu bet niekaip
neprisimenu, kad kažkas kažką gero pasakęs būtų.

Kas dėl variklių - 2.2 dyzelių kaip ir alkūniniai mėgsta palūžinėt prie
didesnių ridų, benzinų - pamenu, kažkada pažystamas perekūpas vis
parveždavo, tai pastoviai su pradegusiais stūmokliais...... IMHO tik V6
tokiai karvei.