Tema: Re: CROSS: info apie Focus
Autorius: AB
Data: 2010-04-24 00:25:26
Pas mus tarnybinis buvo checbekas 2004 m, 1,8 Tddi, 66 kW.
Prabego apie 130 000 km, pats su juo i Kryma sulaksciau. Didesniu problemu,
isskyrus labai ilga isilima ziema (nes Webasto isijungia tik prie
turbut -20) nerasta. Nebent galinej pakaboj visi varztai uzkirmyja turbut
net naujai masinai :)))

AB