Tema: Re: Varsuva > Vilnius sekmadieni
Autorius: Modestas
Data: 2010-04-20 20:29:05
"ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hqgvdq$4ca$1@trimpas.omnitel.net...

> "Modestas" <modestas@echelon.se> wrote in message
>
> kaip tai nera autobusu, jeigu ju yra. tai nurodo ir bilietu kasu
> informacijos.

Drįstu priminti, kad buvo klausiama pakeleivingo transporto arba dieną tarp 10:25 ir 19:45 išvažiuojančių autobusų.
Dar turiu pastebėti, kad pašnekovui, sėdint per 2 metrus nuo kasų, tos stoties tvarkaraštis galbūt matosi geriau nei "Jums Lietuvoje".

Po šios ilgos diskusijos mane labiausiai neramina galimas klaidingas įspūdis, kurį galėtų susidaryti jaunesni konferencijos lankytojai dėl chamiško elgesio. T.y., kad tai yra "kieta", nebaudžiama ir sektinas pavyzdys.
Manau, kad viena arba kita pusė turėtų padaryti tam tikrus veiksmus. Man labiausiai norėtųsi pamatyti pasikeitusį tamstos elgesį.