Tema: Re: Tai kaip ten su Terpentino nuolaida baig?si?
Autorius: Fla
Data: 2010-04-06 16:00:25
Man irgi poroj masinu skystis jau baiginejas, tai dabar mastau
nepatinget vel vaziuot iki Danushis uzhsipirkt kokius 20l (bet
nugi gal agcyje bus, tai negi pirksi dabar!! :)), nusipirkt "tam
kartui" belenkoki mazhos talpos ish prekybcentrio, ar isvis is
krano vandens sliukstelt, praskiedus su kazkokiu (wynn's?), 5
metu senumo vasariniu koncentratu besimetanciu bagazinej :D

--
"pasiekimai 8-10 klases fizikos kurse?  Daugkartinis fizikos, chemijos,
matematikos olimpiadu ir cempionatu prizininkas, kvietimas mokytis