Tema: Re: pafleiminkim: MOTEC tepalas ar atrabotke :)
Autorius: nagi kagi
Data: 2010-03-31 16:43:44
Nu supyliau pries puse metu, dar vaziuoja. Skirutmo nejauciu, garsai
sklinda tie patys. Bet kas is to, visi tie vertinimai subjektyvus,
reikia geriau klausti meistru. Supyliau, nes zinau kad masina naudosiu
dar kokius 2-3 metus :) ir kazkodel neabejoju kad nieko blogo nenutiks.

Tiesa esu pyles ir anksciau.. i opel astra 1992m, pragyvavo apie
pusantru metu be pokyciu.