Tema: Re: REQ info apie Nissan Qashqai
Autorius: McAve
Data: 2010-03-30 16:13:31
Turim toki (Tekna komplektacija - stiklinis stogas, parktronikai, Xenon'ai,
kita chuinia), naudojam. Nuvažiuota per pusantrų metų 24 tūkst. km. Aukšta
prošvaisa gerai, į sodybą prisikasam. Kas blogai- po metų, per pirmą servisą
(po 14kkm) pakeite galinius amortikus - bildejo. Dabar viskas OK, nors šiaip
apskritai vaziuokle nedžiugina - dirba (mano ausiai) kiek per garsiai.
Klimato kontrolės veikimas, švelniai tariant,  galėtų būti tobulesnis. Dar
užpisa borto kompas - nera normalaus trip mode'o, reik resestint atskirai
kiekvieną rodmenį.
Beje, pirmas privalomas aptarnavimas kainavo tik kiek daugiau nei 400 Lt.
Šiaip viskas su juo kaip ir OK, niekas negenda, salone kol kas nieks
nebarška. Normaliai padarytas automobilis, be pretenzijų  į premiumą, nors
su Almera, kaip ekspertas TranZOO, niekaip nesulyginčiau - almera praeitas
dešimtmetis vidaus ir išorės dizaino bei ergonomikos prasme.