Tema: Re: Parazitas ish Autobrava,
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-29 13:48:29
ne jam reikia, o tam direktoriui to reikia, va esminis niuansas, ir dar
ateis nuvalys, jei blogai nuvalys ar stiklas liks neskaidrus - pakeis ir
stikla. Tokius asilus viena kart reikia pastatyti i vieta. Rasau is
patirites - man viena kart nulauze kone ant akiu nulauze auto antena... ir
kas? Nugi zmonos bendradarbis. Jis aceit labai nemegdavo, kai "svetimi"
statydavo masinas i "ju" vietas, nors niekas ten nei ju buvo issipirke nei
pan. Kadangi tai buvo senamiestis, tai ten tu vietu aisku fiksuotas kiekis
buvo, ir mes, neseniai pakeite automobili i kita naujesni. Zmona paprase,
kad atvaryciau masina, ir palikciau kur nors prie ju aikstelej, tai
atvariau, pastaciau ir jau nueinant man pasirode, kad kazkoks asilas nulenke
link bagazniko mano antena. Griztu - nu akurat - masinai ne 3 dienos
nepraejo kai isigijom, o cia shnai ir sugadino. Maciau, kad tas veikejas
(tarp kitko labai tvarkingai ir graziai apsirenges) nuejo i ta pati pastata,
kur dirba ir mano zmona. Ten buvo ir apsauga kameros, - nu vienzo iskart
iskvieciau mentus (del draudimo), apiformino jie ivyki, nu ir netycia sako,
einam paziuret pas apsauga, gal ka matysim? O ten pasirode viskas kaip ant
delno, apsauga atpazino, pareigunai savo ruoztu liepe iskviest ta saviveikla
uzsiimanti "darbuotoja" - kai nusileido, bande apsimest kas cia vyksta, kas
cia darosi, absurdas jis tokiom "nesamonem" gyvenime neuzsiima, taciau kai
parode apsauga tai ka parode - apsiramino. Nu ir paaiskejo, kad tai imones
vyr. juristas :))))) Jezus marija kaip jis isverte akis, kai maniske pasake,
kad cia jos automobilis, puole atsiprasineti ir t.t ir pan, tipo ji jau
uz..ise negyvai, kai "pasaliniai" visokie stato ir "jiems " nelieka vietos.
Nu vienzo paemem mes tada is jo 100Lt, da su mentais ten kazka jis
pasiaiskino, nuo to karto sake zmogas labai labai pasikeite ;) Taip, kad
rasyk mentuose pasiaiskinima pa polnoj pragrame, tegul durnius daba turi
pamoka. Butina pamokyt.