Tema: Re: lagunos greiciu deze
Autorius: Mrlz
Data: 2010-03-28 16:41:26
Sake, berods guoli kazkoki keite, kuris ~50lt kainavo + darbas ~200lt. Bet
irgi klausimas kur jis ta guoli gavo, nes man atrodo sestadieni ar
sekmadieni i pavakare as ta deze atsiimiau :) Tai bbz ar parduotuves dirbo.

Galiausiai jis man grazino pinigus uz darba, bet taip ir liko mysle, ar
visgi jis ten keite ka nors ar is vis nieko nedare :)

O del to triguolio tai irgi. Is pradziu su draugeliu meginau nustatyt kas
ten uzia (dar pries dezes remonta), tai irgi galvojom, kad tas triguolis,
nupirkau nauja, meistrai pakeite, ale nehuja niekas nepasikete :))

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos