Tema: Re: OT: situacija
Autorius: gopas
Data: 2010-03-26 22:10:05
2 metai...bet garantija tik gamibiniam brokui...nu jei padas nukris, ar sutruks padas. bet kai sudeveti
akivaizdziai, tai klientui pasiuiloma kreiptis i teisma :) siaip niekad neteko lietuvoj pirktu batu nesiot
2 metus. po metu dazniausiai jie subyra gabalais...

va is jav turiu pora poru ir krepsinio kedus. kedai laiko jau kokie 4 metai, kiti batai 2 metus...matosi, kad
padeveti, bet nesudriske.