Tema: Re: Voyageris II
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-03-26 11:57:54
Naudoju nuo sausio 2 d. paskirtis - statyboms. GKP veziojimas ir t.t.
kartais darbo reikalais pasaudau iki klaipedos ir atgal.
Kai pajemiau ishsigandau kuro sanaudu. buvo ant trasos 12, miestas 15-16..
pakeitus oro filtra susitvarke trasa 8-9, miestas 10-12.
Problemos standartines yra tarpines greiciu dezes. varva per visur
tepalai. blogybe ta, kad remontuot ziauriai neapsimoka.
Vaziuokle paprasta. gale nera ka remontuot, nebent keist amortikus.
Priekis dazniausiai einami remontai stabilyzai, prie kuriu nesunku paciam
prieiti. jei lysti i variklio sriti visiskai nepatogu. vietos 0.
Siaip kaip masina labai super - ypac ant trasos plaukia. traukimo irgi
pakankamai. svarbiausia talpumas. elektronikos irgi puikioji. zodziu
neklausyk visu kas sako kad blogis, jei jau paklius su pabaigtu varikliu
paklius, dar investuosi pora gabalu ir susitvarkysi. vistiek gausis pigiau
nei jemti koki sharana...
mano 97 gimimo, 2,5 tdi, pajemiau uz 5 klt. po poros metu ketinu ishmesti
i shrota :)