Tema: Re: Citroen stabdziai
Autorius: renookas
Data: 2010-03-25 15:59:58
taip, cia tas apts manau. bet va tame ir problema, kad vistiek neateina
slegis. Blyn nesinori man ten visko iseiles lauzyti, nes niekas neatsisuka.
Klausimas iek tiek ismanantiems (ne apie kitu masinu cilindriukus,
kreipianciasis ir t.t. o apie citro stabdzius) - ar tas reguliatorius tai
yra tas pats kuris ir pakelima valdo galo? ten prie tilto yra pritaisytas
toks ant spyruokliu sukerktas mechanizmas, su traukute kuri daugumai nuluzta
ir pan, ar stabdziams kitas stovi?