Tema: Re: prancuziska kokibe
Autorius: audrenas69
Data: 2010-03-24 22:49:21
kiek turiu draugu tai pirmam toks atvejis papuole.
o jis su kaip tycia pezo :)
aj buvo dar vienam su a6, paskandino ja visai po gelezinio
vilko ziedu. gavo is kasko 8k ismoka, bet issidziovino
ir vazineja toliau. aubi nebutu aubi jei jai nesubyretu
siurblys ir automatas, bet cia dar iki potvynio tai ivyko :D

--
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt