Tema: Re: del bezdalu ir trukciojimo
Autorius: nagi kagi
Data: 2010-03-22 19:44:52
Ant benzo gali buti idealu.. o ant duju nesamones darytis visiskos. Ka
tik man buvo :). Negana to pakeiciau visas zvakes - pagerejimo nulis.
Tiesa jos buvo po 5lt, ismetimui is kart. Nuvaziavau pas meistriuka, tas
net nepajunges nieko jau sako cia zvakes :) sakau nesamone. Pajunge
laidus pazejo - akurat, idejo kazkokias specialias skirtas DUJOM ir ok
viskas.