Tema: Re:Servisas kėbulo remontui ir dažymui Kaune
Autorius: Focus
Data: 2010-03-19 23:48:46
Ryšium su tuo, kad pagiriamųjų žodžių sąrašo dalyviams nesulaukiu, sąmatos
derinimas domina išsamiau.
Ar teisingai įsivaizduoju eiliškumą:
1. Važiuoju į man patinkantį servisą ir prašau pasiūlymo, kiek kainuos
mano auto remontas.
2. Su pasiūlymu važiuoju į DB.
3. Draudėjas man sako: - ŪŪŪŪ, Žukausko servisas - branguuuu.....

.... kas toliau? (Čia jei nenoriu eiti ant trijų ar penkių raidžių)
Kokie argumentai mano pusėje, įtikinėjant sutikti su mano atvežtu serviso
pasiūlymu?