Tema: Re: Rekomanduoju: draudimas Gjensidige.
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-17 11:25:01

"Korke" <Korkes@mailas.net> parašė naujienų
news:hnq5n7$lpj$1@trimpas.omnitel.net...
> gal tu to lenko paklausk ar jis buvo patenkintas, o tada jau destyk,
> kaltininkui isvis yra viskas px, pranesei rastu per 3 dienas ir gali deti
> skersa.

Klausyk, ar man ne pxj kaip klausima issprende lenkas, ar as turiu dar ir
del to sukti galva ? Kai tu cia padarai avarija, ar visada taip saziningai
domiesi kaip atlygino zala tam asmeniui kuriam Tu padarei zala?

P.S. Zinau sviezia pavyzdi, kai Ergo, apsiimanti sureguliuoti zalos
atlyginima, kai zala ivyksta uzsienyje, jau 3 menesiai kaip nepajudina
reikalo is mirties tasko. O  zmogelis turejo savo lesom parsityst masina is
uz 2000 km, o pats su zmona nutraukti atostogas, atsaukti rezervacijas
viesbuciuose ir parskristi lektuvu namo.