Tema: Re: ka paporinsit apie auto.
Autorius: AS
Data: 2010-03-11 22:59:26
news:hnbk54$git$1@trimpas.omnitel.net...
> man tik vienas klausimas - kodėl visi galvoja, kad žmonės ten gerai
> gyvena? :)

Tiesa, sakant, ir man labai neaisku. Idomiausia, jei paciu aborigenu
paklausi, net nemirkteleje pasakys, kad pas juos (turbut) geriausia
pasaulyje. Gal is to ir reklama apie (probably) the best beer :-) Jie tiek
apdoroti kazkokiom komunistinem paziurom apie lygybe, kad tuo atrodo realiai
tiki ir netgi kryptingai siekia. Nekalbant apie pastangas ka nors apskusti
policijai ar mokesciams, kad visuotine pusiausvyra isivyrautu. Netgi ir
nepiniginiuose reikaluose kuo nors geresniu neturi buti.