Tema: Re: kaip ten su mokesciais uz dovanota auto is ES?
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-03-11 00:31:38
is Belgijos, Liuksemburgo, Sveicarijos eina muitas 16%. Paims nuo
ralios vertes.

Bet... Belgams nera muitu Sveicarijoje arba Olandijoje (priklausomai is
kokio Belgijos regiono). Tai raikia surasti tarpininka, kad pazystamas
dovanotu jam, o tas jau po to dovanos tau.

Arba dar variantas perdavima mashinos padaryti pasienio zonoje
isregistruotais dokais. Bet reikia pazystamu Belgijos muitineje.