Tema: Re: ieskoma contivikingcontact3 padanga
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-10 09:47:53

"jakis" <no@email.lt> parašė naujienų
news:hn7i96$cu3$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> ieskoma 205/50/R17 Continental ContiVikingContact3 padanga 1vnt. Sprogo
> viena, per pavasarines
> duobes.... ir dabar niekaip nerandu kur isigyti trukstama. Visos kitos
> padangos apynaujes.
>
> Gal kas turite patarimu, kaip ieskoti?

Ivertinant ismatavimus ir modeliuka, tai tikimybe rasti butent tokia pacia
naudota ir tiek pat sudilusia padanga, tikimybe yra nykstamai maza. Mano
zmonos auto apautas tokio modelio gumom ir as dabar vat dar ka pagalvojau -
ar tik ji nera "desininie" ir "kairine" ?
Jeigu kitos nera suestos в дребедан, tai gal verta paieskoti pas oficialius
platintojus naujos.Juk dabar sezono pabaiga,tai gal sutiks pigiau parduoti.
Man kelis kart buvo toks pat atvejis, tai dariau butent taip ir tikrai
nelabai ten ir jauciau ta aukscio skirtuma - ziema ne tas laikotarpis kada
skraidai be proto.