Tema: Re: Subaru Legacy ~07m +/-
Autorius: offline
Data: 2010-03-12 15:58:31
Nelyginsiu, bet.. jeigu dar įdomu
Važinėjamas nuo gimimo toks dulitrinis.
Išvaizda - nu pasato ir dar kažkieno hibridas :)
Auto valdymas, stovėjimas ant kelio, matymas per visur (langai veidrodėliai)
puikus, mašina gerai jaučiama ir gerai važiuoja.
dulitrai variklis. truakos man subjektyviai pakanka. pirmas bėgis baaasiai
trumpas, bet antru jau gali mint keik nori :) labai tlygi trauka nuo dviejų
iki septynių  kiloapsukų.
Vidus plastmasės geros, dauguma dalykų sudėsliota patogiai ir apgalvotai.
Na tiesiog gera mašina :)
Na pereikim prie trūkumų.
SANKABA. nx. nuo pat pirmo atsisėdimo prie konkretaus egzempliotiaus
nekenčiu sankabos ir subaru :) veikia tik itk atleidus, bandant padirbti
sankabą (parkuojantis ant sniego ar pan) iš karto smirda (t.y. svyla).
Sankaba pradėjo grybauti po pusmečio. t.y. paspaugus gazą ir leidžiant
staigeiau sankabą atsirado toks... ūžesys, kaip kas praslystų metalas į
metalą. oficialūs atstovai kad juos kur nx sugėbėjo pisti protą, kad tai
"subaru liga". norėjau paprašyti kad oficilaiai man tai parašytų aš
užklausiu gamintojų :) bet pakeitė..nemokamai aišku... niekas nepasikeitė,
t.y užesys dingo, kabina gal ne taip iš kart.. bet kaip smirdėjo taip ir
smirda... bet važiuoja.. kol kas.
KLimato kontrolė. bl nx dėt į mašiną klimato kontrolę, jeiug neįmanoma ja
naudoti auto režimu? vasarą ledinis vėjas į snukį pučia, neįmanoma niekur
nusukti, žiemą šildo kojas, kai visam šalta.. nu gryb karas, geriua būtų
kondiškę įdėję, tai bent reguliuoti būtų buvę rankenėlėm paprasčiua, nes ten
kol mygtukais prispaudai ką reikia, tai gali kam nors į subinę įvairuot.
Žema iki negaliu. Aišku gal dėl to ypatingai stabili ir puikia ikauso vairo,
bet tai bl, mašina su kuria negalima privažiuoti prie bardiūro, nes
plastmasės kliūva.. ne civikas kibirinis buvo aukštesnis kur kas.
Nu galėjo bagažinėj kokią rankenėlę įdėti, kad uždaryt galėtum už purvimo
korpuso metalo neimant....
Kaip ir visi minusai... Aj dar sėdynių šildymui idiotiškesnės vietos
negalėjo rasti :) borto kompo parodymus irgi matyt tik prieš pat išleidžiant
modelį sugalvojo, kad vistik reikai kažkur įdėt :)
O toliau mašina kaip mašina. Sąnaudos mieste deklaruojamos 11,8l į tokias ir
telpu nepriklausomai vasarą ar žiemą :) (nežinau kodėl, bet paradoksas).
Beje įdomus niuansas, numetus gazą (važiuojant nuo kalno įjungtu bėgiu)
borto kompas rodo sąnaudas kuro. irgi didesnes, nei kad riedėtum laisvu...
įdomus toks dalykas.. visada galvojua, kad borto kompas turi nutrauktu kuro
padavimą tokiu atveju, o čia....
O šipia faina mašina :) man visai patinka :)
Galiu palyginti su octavia tų pačių metų ar metais jaunesnės 2.0 TDi :)
aišku kitos klasės... bet prie legasio trūkumų pasakysiu, kad vietos salone
labai panašiai. Vairuotojui vietos kur kas daugiau ir komfortiškiau viskas,
bet visumoj, tia laabai panašiai.
Šiaip mano subjektyvia nuomone galima gal rasti ir gersnę mašiną :) nes
legasio atveju AWD be kuro sąnaudų ir pajudėjimo ant ledo tai nelabai
eiliniam useriui ką nors ir duoda :)
Aj pridėsiu prisiminiau, kad labai labai paitnka visokių pvz abs'o darbas -
nei per anksti, nei per vėlai, o tada kai reikia, nes lyginant su kokiu
fordu ar reno, tai :) pastarosiose biški tragedija :)
Tai tiek :)