Tema: Re: terpentinai
Autorius: eSSas
Data: 2010-03-09 21:28:26
Staska rašė:

> Zinai, esu pyles visko i masinas, isskyrus tosola (tiesiog niekas tokio
> neatsiveze, o pats irgi niekad nepirkau). Ne vienas klientas jau prasukes

Na va, bemaz issiaiskinom. Tosolo vistik nepiltum.

>  >100tkm su lietuvisku antifrizu, ne vienam jokiu problemu del to neiskilo.
> Nei radiatorius pragrauze, nei peciukai uzsikiso, nei uzvire, nei uzsalo,
> nei aliuma kazkur pragrauze..

Statistikos metodologija speju neikveptu?

> O gal tau patinka tokie meistrai, kurie pasakoja, kad viska reikia tik
> originala det? Man tai niekad neimponuoja kas ka sako, kol savo kailiu
> neisbandau (kaip ir buvo istorija su E85).

Zhek: gamintojas raso, kad pilti TA ir nepilti ANO. Tavo veiksmai?

> Tau butu lengviau, jei ant pakuotes butu parasyta G12? Lygiai taip pat
> lengva, kai ant nupirktos detales randi uzrasa "made in EU"?

Man palengveja tada, kada randu man reikiama skysti. Kol kas nenuskilo,
ir tenka apsiribot tuo kas po ranka. O tada norisi bent primityvaus
isivaizdavimo, kad zinai ka pili. Is Terpentino apie jo produkcija
atsakymo gaut nepavyko...

S.