Tema: Re: Q: opelio zyzelis dti
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-02-22 11:25:09
nu B6 jis toks kitoks. Nesakyčiau nei geriau nei blogiau. Gal - toli važiuot
smagiau B5, maltis mieste - B6

2.0tdi varikliai gerai kol važiuoja, yra abejonių dėl ilgaamžiškumo. Kita
vertus, pilnas mobile.de su 400kkm ridomis ir dar gyvų. Bet kuriuo atveju,
eksploatacija greičiausiai bus brangesnė nei 1,9. DSG gėris be jokių
abejonių.

Beje, labai smagus buvo kažkada bandytas 1.8T, o ir kuro sąnaudos nėra labai
didelės.

Avensis..... jam antra vieta tik su sąlyga, jei reikia tiesiog transporto
priemonės. Jei dar reikia kad kažkiek džiugintų - IMHO po Mondeo jis.