Tema: Re: Opel Frontera 3.2 aftamatas 2000 +/-
Autorius: Doxlas
Data: 2010-02-21 10:15:34
Nu dabar ash truputi nutoles nuo visureigiu, bet iki 98 metu restylingo Frontera buvo blogis - vairo kolonele visishkai be road feelingo, 2.5 TD variklis - garsusis VM keturgalvis slibinas, variklio valdymo provodke - bugova (blogai kontaktuoja variklio temperaturos daviklio). Velesnis - 2.2 DTi variklis irgi turejo bloga temperaturos davikli, del nesandariu tarpiniu uzhsiorindavo aukshto slegio kuro siurblys.
Dar kazhkokiu problemu lyg ir su priekiniu ratu stupicu hubais buvo, bet dabar jau tiksliai neatsimenu. Nu ir aishku korozija. Dar kiek prisimenu klirensas visai neispudingas - ar ne tik 18 cm, kai tikram visureigiui reikia min 20 cm.