Tema: Re: Vasarinės padangos
Autorius: aroone
Data: 2010-02-24 12:54:25
"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:hm2rl8$bdo$1@trimpas.omnitel.net...

> mano atveju - arba suvedimas arba peilis. su kiekvienu komplektu vaziuojama keturis metus. per metus nuvaziuoju apie 30kkm.

tureti GY po 2'ju sezonu ir 30kkm iskeliavo i savartyna.
gamykliniai vasariniai Michelin'ai arba Pireliai laiko ~50-60kkm
zieminiams DS2 suvedimas turbut px ...  "mesos" daugiau nei reikia ... rida bus ~30-40kkm

teisybes delei reiktu pamineti, jog ant svaraus sauso kelio Excellence'ai niekad nedave progos pasireiksti ABS'ui ar ASR'ui

> neturiu nuomones apie komercines ir offroad padangas.

Excellence'ai manding nepriklauso nei pirmai, nei antrai kategorijai