Tema: Re: renault 19: kaip atjungt kuro siurbli?
Autorius: monas
Data: 2010-02-17 10:34:17
Man atrodo kad tamsta nezinote nieko apie R19 ;) Isoreje siurblys pas sita
auto yra labai retas atvejis, buvo tokiu, bet tik pirmafaziu teke matyt, o
kadangi metai 93 tai jau po facelifto arba PH2 ir siurblys stovi bake. Ji
galima atjungti pakelus uzpakaline sedyne ir nuemus apsauginius kamscius.
Bet ten yra kogero dar sudetingesnis reikalas nei tos reles ieskot...