Tema: Re: Lenkija
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-17 14:21:00
ir suvalkai ir bialystok, vaziuoti per parduotuves ir ziuret ko reikia.
o vaziuot apsimoka. maista negendanti ilgai, ypac visoki saldyta, galima
2 - 3 menesiam i prieki pirkti.
beje gal kas zinot lenkijoj isparduotuviu vienoj vietoj koncentruotu?
tiktu iki pat varsuvos, kazkas panasaus kaip vokietijoj visas miestelis
isparduotuviu pilnas