Tema: Re: Aciu tOMZY
Autorius: Icetom
Data: 2010-08-22 12:39:41
>lengvai neisgirsi skirtumo. Internete info kai ieskojau, buvau uztikes
>testavimu ar skiriasi garsas naudojant skirtingus iejimus. Isvada visur
>buvo, kad jei ir yra skirtumas, tai jis praktiskai negirdimas. Beje, kiek
>zinau Beresfordas ta USB yra kazkaip patobulines, tik nepamenu ka jis ten
>pakeites.
Patariau tau, kaip daugiau išspausti iš gaminio, į kurį investavai. Čia jau
tau spręsti.

Kas liečia informacijos internete - ją reikia vertinti labai atsargiai, ypač
tokiuose tinklalapiuose kaip http://www.head-fi.org/forum/. Ten paskaičius,
net gali susidaryti nuomonę, kad 600 Lt ar pan. kainuojantis DAC'as skamba
taip pat ar net geriaui kaip 2-3000 LT kainuojantis koks europinio gamintojo
ar pan. DAC :)

Cayman, Dacmagic galima tobulinti aplink naudojamą USB čipą kiek nori, vis
tiek jis nėra asinchroninis USB. Norint klausytis muzikos per USB -
vienintelis kelias - asinchroninis USB ;) Standartinis USB, man asmeniškai =
back up atvejis - jei jau visiškai nieko kito nebeliko.