Tema: Re: kokia isorine garso plokste patarsite?
Autorius: Unicorn
Data: 2010-08-12 18:37:02
As anglijoje gyvenu, aisku galeciau atsiusti per draugus i Kauna jei labai
reiktu.
Bet labai didelio poreikio parduot nejauciu, nes jos nenaudoju tik del to,
kad ja idejus i kompa, ji uzstoja oro paemima VGA plokstei, ko pasekoje, ta
stipriai kaista, bet turiu vilties surasti man tinkanti "waterblocka" tada
galeciau garso plokste naudoti toliau :)
Jos rinkos kaina yra apie 150 Lt. dabar. Nauja buvo £70 berods.