Tema: Re: mp3 grotuvelio...
Autorius: Feniksas
Data: 2010-06-25 18:17:46
as tai rinkausi pagal kelis kriterijus:
1. batarkes laikymas? kaip kraunasi? keiciama batarke ar integruota?
2. must-have funkcijos, pvz sustabdzius daina ir isjungus grutuva, isijungtu ties tapacia daina ir ta pacia dainos vieta, cia aktualu audioknygoms
3. integruota atmintis ar korteles?
4. ekranas ir informacija jame
5. garso kokybe
6. failu formatu valgymas
7. video failai?
vienzho, likau su telefono mp3 grotuvu, nes pasirode, kad nera prasmes nei pinigus leist, nei papildoma daikta nesiotis, nes funkcijos nezymiai skiriasi nuo telefo :)))