Tema: Re: m-audio fasttrack ir win 7, gal kas paleidot?
Autorius: Icetom
Data: 2010-05-14 10:01:25
Šiaip tai prie ko tas USB. USB nelygu USB. Tie gaminiai kurie palaiko tik
16-24/48 (Adaptive USB) per USB man vengtini. Tie kurie per USB palaiko  iš
tikro iki 24/96, o gal jau ir 24/192 (Asynchronous USB), jau verti dėmesio,
bet jų ir kainos atitinkamai :(. Užbėgant į priekį - verti dėmesio USB
gaminiai ne dėl to, kad būtent palaiko 24/96, o dėl to kad veikia kitu
metodu (Asynchronous USB).

Pradžiai galima paskaityti, kad ir čia:
http://www.usbdacs.com/Concept/Concept.html
http://www.computeraudiophile.com/content/Asynchronicity-USB-Audio-Primer
http://www.thewelltemperedcomputer.com/KB/USB.html

Teko klausytis MobilePre USB  - silpnokai, tikrai silpnokai atkūrimas mano
nuomone.

Geri USB sprendimai šiuo metu vis dar nėra labai pigūs ar už normalią kainą
:(  Nors gal ir klystu :)
http://www.computeraudiophile.com/content/24192-USB-20-beer-budget-EMU-0404-mini-review