Tema: Re: Namu kino AV resiveris DENON AVR-3808
Autorius: Ernestas
Data: 2010-04-02 20:56:09
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:hp0f2m$sql$1@trimpas.omnitel.net...
>  Vien jau tai, kad kambary ikompanuot 5.1 koloneles +2 dideles stereo
> kolonos. Arba reikia sugalvot , ne kaip AV resyveri naudot ploksteliu
> klausymui, o kaip isnaudot savo turima brangia stereo iranga, filmu
> ziurejimui :) Jeigu negaila :)

na ir kambarys turi būti atitinkamo dydžio ir pinigų atitinkamai nk skirti,
jei apie rimtas sistemas kalbame...
Aš tai filmus žiūriu per stereo ir visai neblogai. Žymiai geresnis įspūdis
nei per TV garsiakalbius, aišku iki rimto namų kino netraukia. Bet sąlyga
kad aš per mėn. pažiūriu 2-3 filmus ir tokius kur garso efektai toli gražu
ne pagrindinis akcentas, tai man pilnai pakanka stereo....