Tema: Re: kaip irasyti cd kompakta
Autorius: padugne
Data: 2010-04-06 22:03:45
On Tue, 06 Apr 2010 01:55:04 +0100, Mantas wrote:

> O kodel niekas nepaminejo verbatimu? Mano nuomone tiek lietuvoje tiek
> visur kitur ju kokybe yra tikrai gera, ir diskai gana ilgaamziski. Tai
> kad mano patarimai butu tokie:

Nes siuo metu tai lygiai tokia pat rulete kaip ir kiti. Jei anksciau po
Verbatim leiblu dar buvo galima rast ir TY disku, tai dabar neretai
gyvena arba tie patys MBI arba isvis kazkokie neaiskus kinietiski su
svyruojancia kokybe.

Paskutiniai matyti padorus verbatimai buvo taiwanio gamybos. Bet pries
kelis metus prapuole is prekybos.

> 1. Naudoti verbatim diskus
> 2. Kepti CD ant 1x greicio

O tokiu CDWriteriu dar galima rast pirkt?

--
kthxbai.