Tema: Re: COMM: namu audio sistema
Autorius: linuji
Data: 2010-03-18 10:52:37
visiem cia yra giliai px.
ar tas zmogus persikrauste is aliaskos i antarktida ar is kauno i vilniu..
ir visos tos istorijos vienaip ar kitaip buna idomiai suraizgytos (nesakau,
kad melas)..
reikia gi kazkaip pagrist ta etapa, kai promacha padarei :))))

biski agresyvokas skelbimas. su optimistiniu poziuriu ir manymu, kad cia
zmones renkasi, kurie tiki pasakom.. :)))

"egis" <egidijum_trinti@takas_trinamas.lt> wrote in message
kodel "...nusipirkai nix*ja nereikalinga daikta  uz  xx k lt , bet nenori
sau prisipazinti kad suklydai ir tapai eilinio marketingo auka ar ego liko
nepatenkintas..." ? Tamsta aiskeriagis ar seip telepatas? Persikrauste
zmogus is Kauno y Vln, neturi kur pastatyt tos aparaturos, pinigu
ysikurdinejant naujoj vietoj reikia + greitu laiku laukia seimos padidejimo-
vat ir viskas. Pusantru metu jy ta aparatura tenkino, dabar vat situacija
pasikeite, kodel- jau parasiau. Kokia jis kaina praso ir kiek ji realiai
atitinka rinkos verte siai dienai- visiskai ne mano reikalas, ne apie tai
rasau. Bet ir ne tamstos reikalas savrstyti apie pardavejo ego ar apie
marketingo poveiky ano psichikai...

P.S. Gal mano rasliava skamba agresyvokai, bet yzeidinet ar uzgauliot
nesistengiau :)
P.P.S. motoroleris ne mano, pardaveja pazystu asmeniskai :)

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG