Tema: Re: creative x-fi go
Autorius: linuji
Data: 2010-02-12 09:17:17
o ka tu prie to kompo jungi?
ausines - koloneles?
ar DAC koks isorinis?
dar paziurek, ar nera SPDIF uzrasyta prie to ausiniu lizdo :)
tuomet kitu keliu galesi garsa pasigerint..
Pas mane senukas Acer. bet neseniai radau, kad yra SPDIF ir shauniai grajina
su isoriniu dac ir stipreku..

kaip ten bebutu - panaudok tuos pinigus geriau kokiam DAC su USB jungtim..
bus kaip isorine garso korta. ir garsas bus zenkliai geresnis. tik kaina,
aisku, nedziugins.. orientuotis reiktu 700-800 Lt. Bet tas daigtas turi
placia paskirti ir galesi naudoti ji ilgai...