Tema: Re: ausiniu DAC + stiprintuvas
Autorius: SDF
Data: 2010-01-30 01:01:37
Tas zmogelis patikimas, is jo zinau kas pirko,
ir feedbacka turi 100. Nelabai ten jie zino
kad Northern Ireland priklauso Anglijai
turbut, bet 20$ uz siuntima manau nera daug.
Be to, Siaures Airijon siust is tikruju gali but
brangiau, nesvarbu, kad ta pati valstybe
(t.y., prekei atskridus i Anglija, kurjeris
kaip suprantu nuvezti negali, reik skrist/plaukt).