Tema: Re: Q: rinkinukas AUDIO (stipras+koloneles)????
Autorius: Icetom
Data: 2010-01-21 10:32:47
Jei nori stereo, tai kam žiūri AV stiprintuvus :/ ?

Skirk stereo stiprintuvui iki 1500 Lt ir kolonėlėm tiek pat ir bus tau
sistemėlė. Nors kolonėlėm turbūt geriau būtų 2000-2500 Lt skirti, mano
nuomone. Be to neaišku koks kambario plotas - gal pilnai užtektų lentyninių,
o gal reiktų pastatomų. Vėliau, jei būtų poreikis, nusipirktum dar kokį
išorinį DAC'ą skaitmeninio signalo prijungimui.

Prasieik pro garso salonus, tikrai rasi sau tinkamo.