Tema: Re: Garso sistemele iki 3k lt
Autorius: Zose
Data: 2009-10-02 08:02:07
> 5.1 -7.1 tai padaryti net lengviau negu, stereo atveju. 5.1-7.1 atveju
> garso EQ kalibravimas labai padeda. Bendru atveju, priekinių kolonėlių
> tiek 5.1, tiek 2.0 sistemose išdėstymo rekomendacijos nesiskiria.
> Nesuprantu šio klausimo esmės;/ Kolonėles pasirenki pagal kambario plotą
> ir viskas.

nu jau, koloneliu pasirinkimas "pagal plota" visiskas briedas, nes jei
kambarys mazas, tai pakaks zmogaus galva paslinkt per 10 cm ir jau tures "EQ
kalibravimas" stipriai neteisinga
jei normaliai daryt, be visokiu figniu su savo pasekmemis, kaip tie tavo EQ,
tai 5.1-7.1 isdestyt reikia tikrai dideles patalpos + sedet viduri. normalu
stereo galima pasidaryt zenkliai mazesneje patalpoje ir ne su tokiu kalnu
problemu, kurios atsiranda darant 5.1 ar pan.

ps. x-fi cmss 3d virtual technologija labai puikiai perdaro stereo->suround,
tai remiantis tavo logikom apie eq ir t.t. 5.1 turetu keliaut i siuksledeze?
nes pagal mane, tai kiekvienas dirbtinas pliusas, atsinesa ne ka maziau
minusu, apie kuriuos dazniausiai labai stipriai stengiamasi nutylet