Tema: Re: Pro Ject external sound card
Autorius: padugne
Data: 2009-08-04 22:53:07
On Sat, 01 Aug 2009 17:20:41 +0300, Icetom wrote:

> Aš omeny turiu losless formatus (lfac, ape ir pan.). Internetiniuose
> resursuose pakankamai sparčiai daugėja tokių įrašų.
>
> Omeny turiu ne tokį patį šlamštą, o pirkimo kainą kad ir aukščiausios
> klasės DAC ir pan. detalių. Pvz.,
> http://www.analog.com/en/audiovideo-products/audio-da-converters/
products/index.html

Anoj kortoj greiciausiai gyvena koks nors PCM270x cipas is sitos serijos:
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/pcm2707.html

Uz 2-3$.

Jame yra viskas: USB interfeisas, clock generatorius, dac'as, maitinimas
etc. Aplink gyvena tik truputis smulkmes uz pora centu.

Jei paimsi kazka is analog produkcijos, tai prie mineto dac kainos dar
teks pridet smagia kruvele visokiu nebutinai pigiu zaislu kad gauti ta
pati funkcionaluma. Zinoma kitam kokybiniam lygyje.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?