Tema: Re: Pirmi ispudziai apie B/W Aura VA-40 + Jamo Cl30A
Autorius: Necris
Data: 2009-07-13 14:22:47
Jo ten is kito kompo rasiau. As Amsterdame gyvenu, jei is ten pat-
moznetu kada palyginima padaryt pvz stiprintuvu.
Dabar 'zvaigzdziu metalo' 40 cm interconnecta nusipirkau uz pigiai is ebay
(NVA sound cord), isgirtas jis daug kur. Galima panaudot ir grazint,
atiduoda pinigus iskart jei ne geresnis uz esama, be jokiu klausimu.
Bandysiu lygint
skambesi su iki siol buvusiu pakankamai rimtu 1.5m proel kabeliu:)

O artimiausioj ateity planuoju daryt upgreida, pradedant nuo source. u24
turbut paliksiu tik kaip
digital out sourca, ir pirksiu standalone DAC. Mintys sukasi apie Zero DAC
su opamp upgreidais, ten
kultinis daiktas jau tapes, tik kad ne vienam jis jau uzsilenke po metu
naudojimo,
sekmes reikalas:) Arba galvoju imt koki Lynx, bet tokia branguva baisoka
pirkt
nepaklausius is pradziu.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Niką pakeitei? :) Ir matau, beveik kaimynai esam ;) O įsigijai viską tai
už nerealią kainą :) Reikės ir man pavartyt tą puslapį...

database 4229 (20090709) __________

http://www.eset.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4229 (20090709) __________

http://www.eset.com