Tema: Re: Beresford konverteris
Autorius: AS
Data: 2009-06-15 18:36:20
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:h13ada$8h9$1@trimpas.omnitel.net...
> Turiu. Teoriškai, turėtų suprast bet ką iki 24 bitų ir 96khz ribos.
> Kadangi pas mane tik stereo, tai jokie DTS man ir nerūpėjo. Na, ką tik
> išsikepiau DTS DVD, viskas veikia - groja gerai, aišku, liko tik stereo.
> Tik per savo Pioneer DVD grotuvo meniu teko išjungt "virtual surround",
> nes su juo grojo iškraipytai.

Aisku, aisku.... Reikes pasidometi. Reikalas tas, kad buna tokiu SACD,
kuriuose irasas butent DTS kodavimu. Na, nera ju daug kolekcijoj, bet
kazkiek knieti. Be to, ir DVD grotuvas (cia jau kazkiek mano kaltes, kad
pries pirkdams nenuziurejau, taciau ir mintis kazkaip nekilo) DTS paduota
tik kaip skaitmenini srauta per atitinkama isejima. Kazkaip dar nekyla noras
pirkti nauja grotuva vien del to, vaizdas visiskai tenkina, o va jeigu
dekoderis su garsu pagelbetu, butu visai neblogai.