Tema: Re: Ausiniø stiprintuvas
Autorius: rimux
Data: 2019-02-06 08:01:05
Patariu eiti i specializuota audiotechnikos parde su savo ausinem ir bandyti visus ausiniu stiprintuvus, kaip sakamba tavo ausines is tavo telefono.
Nepabandzius pirksi kate maise is esmes ir gali labai nusivilti. Mano mobilka irgi audio silpna signala duoda net ir klausant paprastom i ausis
ikisamom ausinem, tai pasirinkau FiiO A5 ir patenkintas, "Gain" mygtukas daro stebuklus :)