Tema: Re: Vinilu irasymu irenginiai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-12-07 19:07:24
Akivaizdziai tamsta neturite nei ziniu, nei supratimo apie ka cia bandote
rasyti. Tas akivaizdziai pasimatytu jeigu pabandytumete keliais sakiniais
papasakoti kaip veikia skaitmena.Galiu tik pasakyti, kad dabar analogu is
viso nenaudoja jokiame zingsnyje. Studijoje irasymas vyksta tiesiai i
skaitmena. Masterinimas vyksta tik skaitmenoje. Irasymas i vinilus
vykdomas tiesiai is skaitmenos. Flacai su minimaliai CD parametrais
vinilams per daug geras. Vinilas kai kuriais atvejais is mp3 geresnis
gaunasi, negu is analogo juostos.
Sios zinios 10 metu senumo, nuo to laiko kai mano giminaite tiesiogiai su
tuom dirbo Sony Londono padalinyje uz 1,500 svaru atlyginima.