Tema: Re: daugiau BOSO
Autorius: tom598
Data: 2018-02-10 21:52:43
cia vel griztam prie pradines temos, kad atseit nereik boso zemiau 60hz. Nu
briedas visiskas.

Muzikos kurejai net atskirus samplus turi subBass leveliui, kurie
dazniausiai 30-60 intervale buna.
Ir naudoja juos vos ne kiekvienam kurinyje, nes jau seniausiai zinoma kokia
itaka muzikai tai padaro. Is kur tas poziuris, kad tik nuo 60hz muzika
prasideda...?
Cia gal tokia info tiktu "disco" laikams, kai dar nebuvo aparaturos, kuri
atkuru zemesniu, tai niekas del to ir nededavi i muzika dazniu zemiau 60.