Tema: Re: Dazniu juostos netolygumai
Autorius: tom598
Data: 2018-01-23 23:52:12
ai nu jo giria :). Del "Нижний бас " buvau suprates, kad nesigirdi. O ten
turejo omeny, kad iseina is girdimumo ribos.
Nu bet va idomu kaip kambaryje butu. Ir siaip kaip su brangesniais
stiprintuvais. Na tarkim toki daikta uz 400 eur pajungus prie 2000 eur
kainuojanciu stiprintuvo, ar gautume vienodo komponentinio lygio sistema.
Logiskai mastant, jei stiprintuvas uz tiek, tai ir tas ekvalaizeris turetu
buti brangesnis. Buna gi taip dazniausiai :).