Tema: Re: loudness war
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-13 01:34:24
On 2017-07-13 00:39, Dainiushas wrote:
> kažkaip užkliuvo. AC/DC HighVoltage ReplayGain - 1987 leidimas -1.4dB,
> 1995m leidimas - jau -7dB. 2014 albumas, -11dB. Klausyt realiai
> neįmanoma, kaip ir pvz Metallica Death Magnetic. Jie ką, visai durni ar
> kas? Ar galvoja, kad ta muzika klausoma tik per BT kolonėles iš
> AliExpress už 10$?

Taip taip. Aš jau kokie 10-i metai jiems "embargo" įvedžiau ir nebeperku
CD-AUDIO, nes vis tiek klausyti neįmanoma. Klausau senus iš savo
kolekcijos. Gal ten kokį naujo leidimo "avdiofilinį" ir įmanoma surast
1/1000 gerai pasiknaisiojus, bet nafig man tokie atrakcionai.

Da aina jie visi prie žinomiausio Peru ežero pailsėt! :]

https://autobanas.files.wordpress.com/2013/01/nahuj_route.png?w=547&h=336