Tema: Re: Pi + AMP
Autorius: Dilba
Data: 2016-12-17 15:49:48
https://www.aliexpress.com/item/HIFI-DAC-Audio-Sound-Card-Module-I2S-interface-for-Raspberry-pi-B-2/32714406831.html

Aš parsisiunčiau šitą. Jis skirtas  RPi2 ir vėlesniems, tai ant RPi1 reikėjo
atsikast prilituot kelis laidus.
Jei pas tave RPi1 modelB, tai kad gražiai užsidėtų reikia kito, tik su juo
lygtais nebus garso valdymo (kitoks DAC - PCM5102):
https://www.aliexpress.com/item/HIFI-DAC-HIFI-Audio-Sound-Card-Module-I2S-Interface-For-Raspberry-Pi-B-RPI-B/32773326126.html

"fenix@h"  wrote in message news:o3373k$6o4$1@trimpas.omnitel.net...

2016.12.17 02:54, Dilba rašė:
> Jei draugauji su linux, jie moki/sugebi skaityt ir suprast kaip pasikurt
> ant
> RPi skirtingus distributyvus, tai primygtinai siūlau vien dėl audio ar
> vieną, ar kitą įsigyt.
> Nuomonių "nežinau, nemačiau, neklausiau, balon pinigai" siūlau neklausyt.
> Aš gal ant lengvos ekstazės rašau, nes kątik pasikūriau RPi1 su kinietišku
> PiFi DAC klonu (tai esmės prieš HiFiBerry nekeičia, pats DAC yra PCM5122),

tiesa, linka plz...