Tema: Re: buvot Klaipėda JAZZ?
Autorius: news reader
Data: 2016-06-12 13:11:19
bendrai paemus festivalis man pradeda vis maziau patikti, nes persikelus
i atvira erdve reikia daugiau garso, pucia vejas, i akis spigina saule.
Zmoniu ten gal 80% kuriems dziazas ne motais, tiesiog nemokamas renginys
ir tiek. Anksciau kai budavo senamiesty man asmeniskai budavo smagiau.
Kongas vesdavo rengini profesionaliai.

Visgi saunu, kad muzikantu prasme islaikomas aukstas lygis, o tai yra
svarbiausia.